Usein kysytyt kysymykset

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin. Yleisimmät kysymykset löydät alhaalta. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun niin selvitetään asia yhdessä.

UKK

Haluan peruuttaa tilaukseni. Miten toimin?

Tilauksesi ensimmäistä tuotetta koskee aina 14 päivän lakisääteinen palautusoikeus. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta saat ohjeet ilmaiseen asiakaspalautukseen. Huomaathan, ettei palautusoikeus koske muita kuin ensimmäistä tuotetta. Myöhemmin lähetettyjen tuote-erien osalta katso ohjeet tilauksen katkaisuun.

Haluan katkaista tilaukseni. Miten toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteen palauttaminen ei peruuta tilausta eikä poista maksuvelvoitetta toimitetusta tuotteesta. Tuotteen palauttamisesta tulee aina olla etukäteen yhteydessä asiakaspalveluun. Huomaathan, että toistaiseksi voimassa oleva tilaus tulee peruuttaa 14 vuorokautta edellisen lähetyksen vastaanottamisesta, jotta se ehditään käsitellä ennen seuraavaa lähetystä. Muussa tapauksessa sinulle toimitetaan vielä yksi tuotelähetys.

Mitä tapahtuu, jos palautan tuotteen, jolla ei ole palautusoikeutta?

Tuote toimitetaan takaisin asiakkaalle. Tuotteen palauttaminen kesken tilauskauden ei peruuta tilausta eikä poista maksuvelvoitetta toimitetusta tuotteesta. Ole siis aina yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tuotteiden palautusta.

Sain väärän tai viallisen tuotteen. Miten toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää korvaavan tuotteen ja antaa ohjeet, miten toimia viallisen tuotteen kanssa.